Bibliografia

Principal

  • 1. Macara, A. (1997). Metodologia de investigação sobre a vivência do bailarino em cena. Estudos de Dança, 7/8, 51-62. 2. Fraleigh, S. (1985). The lived body. 3. Macara, A. (1995). O papel do bailarino na preservação da tradição e na inovação coreográfica. Estudos de Dança, 4, 59-66. 1. Macara, A. (2001). What is the ideal dancer? The performer in Portuguese contemporary dance theatre. In R. Duerden (Ed.), Proceedings of the first Momentum Conference. Dance Theatre: An International Investigation (pp. 39-45). Alsager, Reino Unido: The Manchester Metropolitan University. 2. Macara, A. (1999). Identity and the vision of the body in the creation of dances. In G. Lidstone (Ed.), Theatre and National Identity: The Response of Theatre Education (pp. 27-30). Bucareste, Roménia: The Consortium for the Coordination of European Performance & Theatre Studies/ Uniter/Unitext.: null null

Secundária

Não foi definida bibliografia secundária