Bibliografia

Principal

  • (null) Carreiro da Costa, F. (2001). From the curriculum as text to the curriculum students in physical education. In Ket Nyit Chin & Hank Jwo (Eds), The Exchange and Development of Sport Culture in East and West, AIESEP Taiwan 2001 International Conference Proceedings (pp. 30-44). Taipé: National Taiwan Normal University. Carreiro da Costa, F. (2004). Un nuevo profesionalismo para la formación del profesorado. In M.A. González, J.A. Sánchez & J. Goméz (Eds.). Preparación profesional y necedades social (pp. 41-48). La Coruña: Universidade de la Coruña. Crum, B. (2002). Funções e competências dos professores de Educação Física: Consequências para a formação inicial. Boletim da Sociedade Portuguesa de Educação Física 23, pp. 61-76. Ennis, C. (1996). A model describing the influence of values and context on student learning. In S. Silverman & C. Ennis (Eds.), Student Learning in Physical Education. Applying Research to Enhance Instruction (pp. 127-147). Champaign: Human Kinetics. null

Secundária

  • (null) null