Bibliografia

Principal

  • BYERS, R.; ROSE, R. (2004). Planning the Curriculum for pupils with Special Educational Needs (2ª edição). London: David Fulton Publishers Hayes, S.; Stidder, G. (2003). Equity and Inclusion in physical education and Sport. London: Routledge. Heacox, D. (2006). Diferenciação curricular na sala de aula. Porto: Porto Editora HELLISON, D. (1985). Goals and strategies for Teaching Physical Education. Human Kinetics Publishers. Champaign, Illinois. KOUNIN, J. (1970). Discipline and group management in classrooms.New York.Holt. Moniz Pereira, L., Simões, C: (2005). Atitudes face à diferença. Cruz Quebrada: edições FMH Rosado, A. (1998). Nas Margens da Educação Física e do Desporto. U.T.L. Faculdade de Motricidade Humana. Ciências do Desporto. Edições FMH. SHERRIL, C. (1998). Adapted physical activity, recreation and sport: crossdisciplinary and lifespan.5th ed.New York: McGraw-Hill SHIELDS, L., BREDEMEIER, B.(1995).Character Development and Physical Activity.Human Kinetics Publishers: null null

Secundária

  • : null null